سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که در دیدار با نفت مسجدسلیمان انتظارم از تیمم بیشتر بود، گفت: از شیوه‌ای که امروز بازی کردیم، ناامید شدم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان که با شکست ۲ بر صفر تیمش همراه بود، اظهار کرد: مسلما از باخت راضی نیستم. به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم شایسته برد بودند. تیم من نیمه اول، توپ‌های زیادی را از دست داد و بازیکنان نتوانستند پاس‌های نرمالی به یکدیگر بدهند. در نیمه دوم نیز تلاش کردیم بهتر شویم اما در فوتبال وقتی در نیمه اول توپ از دست بدهید، برگشت به ادامه بازی خیلی سخت است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مسلما خود من هم انتظارم از تیمم بیشتر بود اما از شیوه‌ای که بازی کردیم، ناامید شدم. وقتی در واقع چنین بازی صورت می‌گیرد، یعنی یک جای کار می‌لنگد. اما چکار می‌شود کرد، فوتبال است. من برای هوادران‌مان که از آبادان به مسجدسلیمان آمدند، ناراحت و غمگین هستم. به هر حال با بازی که در نیمه اول نشان دادیم، شایسته برد در این دیدار نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: باخت خیلی بدی بود. هر بازی اهمیت خاص خود را دارد ولی اگر دقت کرده باشید، بازی‌هایی بوده است که بد بازی کردیم ولی در دیدارهای بعدی جبران کرده ایم و به کورس رقابت‌ها برگشته‌ایم.

وی بیان کرد: همیشه در تیم‌های ایرانی به این صورت بوده که تیمی خوب بازی کرده است ولی شاید غرور بر بازیکنان آن تیم غلبه می‌کند و در بازی بعد خوب بازی نمی‌کنند. مدت زمان زیادی است که در حال جنگیدن با این موضوع هستم تا آن را اصلاح کنم.

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی درباره تعویض هایش در این دیدر نیز گفت: دلیل و تصمیم من برای تعویض بازیکنان این بود که فرم لازم و طبیعی که باید داشته باشند، امروز نداشتند. خیلی مواقع آن‌ها برای ما خوب بودند ولی امروز خیلی خوب نبودند. البته اگر بازیکنان جانشین، گل می‌زدند آن وقت می‌گفتند تعویض، طلایی و خوب بوده است. به هر حال از قبل نمی‌دانیم در فوتبال قرار است چه اتفاقی بیفتد و هر کاری که انجام می‌شود، برای بهبود روند تیم است. بازی را باختیم و طبیعی است که گفته شود اگر این بازیکن نبود و دیگری بازی می‌کرد، ممکن بود اتفاق دیگری بیفتد.

وی بیان کرد: خیلی سخت است، در نیم‌فصل دوم بتوان بازیکن خوب پیدا و جذب کرد. قطعا ما هم مانند سایر تیم‌ها می‌خواهیم بازیکنانی را بیاوریم که کمک‌حال تیم باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که گمانه‌زنی‌هایی شما را کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی کرده بود، گفت: خود من از رسانه‌ها این موضوع را شنیدم و نمی‌خواهم خیلی در مورد آن صحبت کنم. این آرزوی هر کسی است که سرمربی تیم ملی یک کشور شود.

وی در پایان گفت: می خواهم بگویم که من واقعا عاشق خوزستان هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.