دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ به دنبال فرصتی بوده که بتواند خود را نشان دهد و در یکی از باشگاه‌های معتبر اروپایی حضور پیدا کند.

به گزارش ایسنا،‌ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتور درباره مساله انتقالش به تیم لیگ بلژیک گفت: آقای انصاری‌فرد گفتند که حدود ۴۰۰ هزار دلار از این انتقال به حساب باشگاه می‌رود و این کمک بزرگی به باشگاه پرسپولیس است.

او درباره بازگشت خود به تمرینات پرسپولیس گفت: بلیت پرواز من برای رفتن به بلژیک ساعت سه بامداد بود و با بازیکنان خداحافظی کرده بودم اما جرأت نکردم به سمت یحیی گل‌محمدی بروم و این مساله را بگویم. با خودم فکر کردم و دیدم که نباید این اتفاق بیفتد. گل‌محمدی کسی بود که من را به فوتبال ایران معرفی کرد. ایشان با صحبت‌هایی که در آغاز کار داشت، گفت به خاطر چند بازیکن شاخص ما به این تیم آمده است. گل‌محمدی خیلی دوست داشت که من با او صحبت کنم اما من این کار را انجام ندادم. به خاطر همین با خانواده‌ام صحبت کردم و بلیتم به بلژیک لغو شد و موجب شد که من در پرسپولیس بمانم.

بیرانوند افزود: مهم این است که ما بعد از سه قهرمانی به دنبال کسب چهارمین قهرمانی باشیم و من در این راستا تمام تلاش خود را انجام می‌دهم. اگر اتفاقی بیفتد که ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و اگر شرایط طوری پیش برود و آن باشگاه بلژیکی اجازه دهد، شاید بتوانم در ادامه راه باز هم در پرسپولیس باشم. من بعد از جام جهانی دنبال یک فرصت بودم که خودم را نشان دهم و امیدوارم که بتوانم در آن تیم به آرزوهای خودم برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.