کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با مشخص شدن نتیجه پرونده رضا شکاری، حالا این بازیکن باید دوباره به تمرینات تراکتور بازگردد و زیر نظر دنیزلی به کار خودش ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، رضا شکاری بازیکن تیم فوتبال تراکتور که چند وقتی بود زیر نظر کادر فنی تیم ملی امید تمرین می‌کرد و در تمرینات تیم باشگاهی‌اش یعنی تراکتور حضور نمی‌یافت، با تماس این باشگاه و در فاصله ۱۰ روز مانده به اردوی آخر تیم ملی امید باید دوباره به تمرینات باشگاهش برگردد و دنیزلی با ادامه ماندن او در تهران مخالفت کرده است.

شکاری که به خاطر پرونده حق رشدش و ترس باشگاه تراکتور از بازی دادن به او، در نیمی از بازی‌های این فصل سرخپوشان تبریزی حاضر نشده بود، حالا قرار است به تبریز برگردد و زیر نظر دنیزلی به تمریناتش ادامه دهد.

این بازیکن در این خصوص به ایسنا گفت: از ابتدا هم سرمربی تیم با درخواست من مخالف بود و من با اصرارهای زیاد و بیان این که از شرایط مسابقه دور هستم، از دنیزلی خواستم که به تهران بیایم و تمرینات فشرده‌تری را پشت سر بگذارم. باشگاه تراکتور یکی دو روز پیش با من تماس گرفت و از من خواست که به تمرینات برگردم و حالا باید دوباره به تبریز بروم و در تمرینات تیمم شرکت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.