هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز برگزار شد و که چهار تیم مدعی در بالای جدول به تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال عصر امروز (جمعه) با هفت دیدار آغاز شد. در مهمترین آنها، گل ریحان البرز به مصاف مس رفسنجان رفت و برابر این تیم به تساوی رسید، فجر سپاسی مقابل بادران تهران مساوی کرد و نود ارومیه موفق شد خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.

گل ریحان البرز ۱-۱ مس رفسنجان

جذاب ترین دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ یک، با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا گل ریحان صدر نشین ۲۵ امتیازی و مس رفسنجان ۲۴ امتیازی شود. کیانوش میرزایی در دقیقه ۴۹ برای گل ریحان و حمید گلزاری در دقیقه ۵۸ برای مس رفسنجان گلزنی کردند.

فجر سپاسی ۱-۱ بادران تهران

شاگردان مهابادی نیمه نخست را خوب شروع کردند و توانستند در دقیقه ۳۲ توسط بابامحمدی به گل برسند. اما زمان زیادی طول نکشید تا بادران بازی را توسط عرفان پورافراز در دقیقه ۴۸ مساوی کند تا هیچ یک از دو تیم دست خالی از زمین خارج نشوند.

خوشه طلایی ساوه ۰-۱ نود ارومیه

در دیگر دیدار پر اهمیت این هفته از لیگ دسته یک، تیم رده چهارمی نود ارومیه موفق شد مقابل خوشه طلایی ساوه به پیروزی یک بر صفر دست یابد. نود با این پیروزی ۲۶ امتیازی می‌شود. تک گل این دیدار را علی کرمی در دقیقه ۸۰ وارد دروازه خوشه طلایی کرد.

دیگر نتایج هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال به شرح زیر است:

رایکا بابل ۳-۲ قشقایی شیراز

داماش گیلان ۲-۱ سپیدرود رشت

مس کرمان ۱-۰ استقلال خوزستان

سرخپوشان پاکدشت ۲-۰ شهرداری تبریز

در آخرین بازی‌های هفته سیزدهم فردا (شنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ آرمان گهر با آلومینیوم اراک و ملوان با نیروی زمینی دیدار می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.