تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی بحرین رفت. این هجدهمین دیدار تاریخ دو کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در این مرحله از ساعات ۲۰ امروز سه شنبه به وقت تهران در منامه به مصاف تیم ملی بحرین رفت که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.و

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد،حسین کنعانی زادگان، محمد محبی، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان.

دقایق ابتدایی بازی با سردرگمی بازیکنان همراه بود و هر چند ملی پوشان کشورمان قصد داشتند خود را به دروازه میزبان نزدیک کنند اما کم دقتی در پاس های آخر باعث لو رفتن توپ می شد و در ۱۰ دقیقه ابتدایی صحنه خاصی در زمین رخ نداد.

* دقیقه ۱۵: ملی پوشان ایران که به نظر می رسید هنوز در باد پیروزی ۱۴ بر صفر برابر کامبوج هستند تحت فشار حملات بحرین قرار گرفتند و تا حدودی در خط دفاعی سردرگم و عجول عمل کردند.

* دقیقه ۱۸: بهترین فرصت ایران در این دقیقه رقم خورد و احسان حاجی صفی کاپیتان تیم ملی پشت مدافعان بحرین صاحب توپ شد اما ضربه آرام و زمینی او با فاصله اندکی از تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۳۰: بازی تاخیری بحرین اجازه شکل گیری حملات تیم ملی ایران را نداد. با این حال بحرین در ضد حملات خطرناک بود و در چند صحنه درون محوطه جریمه ایران صاحب فرصت شدند.

* دقیقه ۳۵: دو تیم بازی بی برنامه و پراشتباهی را به نمایش گذاشتند. شرجی بودن هوا و رطوبت بالا نفس بازیکنان را گرفته بود و همین امر روی تمرکز آنها تاثیر منفی گذاشته بود. به همین خاطر تعداد پاس های رد و بدل شده بسیار کم بود.

* دقیقه ۴۵: بازی کم رمق دو تیم تا پایان نیمه اول ادامه داشت و شاگردان ویلموتس هم نشانی از تیم بازی قبلی برابر کامبوج نداشتند و حتی یک بار هم روی دروازه میزبان خطر جدی و موقعیت گل ایجاد نکردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.