دو تیم فوتبال ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی قطر و در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال ایران و بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۰ در بحرین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی ایران بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما تا ۱۰ دقیقه اول نتوانست موقعیت جدی را ایجاد کند و چند فرصت نصفه و نیمه روی دروازه میزبان به وجود آورد که با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت.

پس از این، شاگردان ویلموتس جلوتر آمدند و قصد این را داشتند که از قلب خط دفاعی بحرین به این تیم ضربه بزنند اما آفسایدگیری به موقع بحرینی‌ها، محبی و انصاری‌فرد را ناکام گذاشت. در دقیقه ۱۷ و روی پاس زیبای طارمی، بالاخره حاجی‌صفی موفق شد از تله آفساید میزبان عبور کند اما ضربه بی‌دقت این بازیکن، بهترین فرصت تیم ملی را به هدر داد.

پس از این فرصت، این بحرینی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در فاصله دقیقه ۳۰ تا ۳۵، سه فرصت خوب گلزنی هم روی دروازه ایران ایجاد کردند که مهاجمان این تیم با بی‌دقتی، این موقعیت‌ها را از دست دادند. در حالی که بحرینی‌ها در دقایق پایانی نیمه نخست در زمین، میدان‌داری می‌کردند تیم ملی با نفوذ رامین رضاییان ضدحمله‌ای را ترتیب داد که سانتر این بازیکن به محبی رسید و او با سر توپ را برای آزمون کاشت که شوت سرکش این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این فرصت، اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نیفتاد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

ترکیب تیم ملی: علیرضا بیرانوند،احسان حاج صفی،میلاد محمدی،امید ابراهیمی،کریم انصاری فرد،حسین کنعانی زادگان،محمد محبی،مهدی طارمی،مجید حسینی،سردار آزمون و رامین رضاییان

ترکیب تیم بحرین: سید محمد جعفر، عبدالله هزاع، سید مهدی باقر، ولید الحیام، احمد بوغمار ، محمد الحردان، عبدالوهاب المالود، جاسم الشیخ، مهدی حمیدان، سید ضیا سعید و عبدالله یوسف

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.