مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد می‌گوید که این تیم دیدگاهی کاملاً جدی به جام حذفی دارد و با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مصطفی صداقت، مربی شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: اول اینکه دیدگاه ما به جام حذفی کاملاً جدی است و می‌خواهیم با قدرت شرکت کنیم. دوم اینکه بازی‌های نفت مسجدسلیمان از ابتدای لیگ و جایگاه آنها در جدول نشان دهنده کیفیت خوب این تیم و کادرفنی‌اش است. اصلاً تیم دست و پا بسته‌ای نیستند. با این حال با آنها بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از نفت مسجدسلیمان داریم و در این بازی هم می‌خواهیم از امتیاز بازی خانگی و حضور هواداران‌مان استفاده کنیم و به مرحله بعدی برویم. همانطور که گفتم نفت مسجدسلیمان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و این بازی را کاملاً جدی می‌گیریم.

وی در خصوص غایبان تیم شهر خودرو گفت: فرشاد محمدی مهر که در بازی با پرسپولیس مصدوم شد، در اختیار ما نیست. چند بازیکن ملی‌پوش هم داریم که دو بازیکن در تیم جوانان و دو بازیکن در تیم امید هستند. البته دو بازیکن تیم امید ما عصر امروز به تیم اضافه شدند و امیدوارم روزی برسد که نماینده‌ای هم در تیم ملی داشته باشیم. می‌دانیم که آقای ویلموتس و دستیارانش موشکافانه بازی‌های لیگ را دنبال می‌کنند و امیدواریم شهر خودرو به زودی در تیم ملی نماینده داشته باشد.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص اینکه آیا نفت مسجد سلیمان را جدی می‌گیرند یا نه، اظهار داشت: جام حذفی متفاوت از لیگ است و هر لحظه ممکن است شگفتی رخ بدهد. با این حال با تجربه خوبی که یحیی گل‌محمدی دارد و چند قهرمانی در جام حذفی کسب کرده، به خوبی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم. با ترکیب اصلی هم به زمین می‌رویم و اصلاً حریف را دست کم نمی‌گیریم.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.