فدراسیون فوتبال ایتالیا در نظر دارد دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال قطر برگزار کند که از محل برگزاری این دو بازی عواید قابل توجهی به دست خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه رپوبلیکای ایتالیا اعلام کرد که نمایندگانی از فدراسیون فوتبال ایتالیا هفته آینده به قطر سفر می‌کنند تا مذاکرات خود را با همتایان قطری‌شان برای برگزاری دو دیدار دوستانه میان تیم‌های ملی دو کشور در ماه مارس سال آینده آغاز کنند. مطابق این گزارش انتظار می‌رود که ایتالیا از محل برگزاری این دو بازی دوستانه درآمدی نزدیک به هفت میلیون یورو کسب کند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا با پیروزی اخیرش مقابل یونان، صعود خود به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ را آغاز کرد و به همین دلیل مسئولان فوتبال این کشور از هم‌اکنون شروع به برنامه‌ریزی برای اردوی تدارکاتی آتزوری پیش از رفتن به تورنمنت تابستان سال آینده هستند.

یکی از رقبای تدارکاتی که ایتالیایی‌ها در نظر گرفته‌اند، قطر است که بازی مقابل این تیم برای آنها شامل ۲ میلیون یورو درآمد از محل میزبان و ۴.۵ تا ۵ میلیون یوروی دیگر از محل فروش حق پخش بازی می‌شود.

مانچینی در یکقدمی رکوردی جدید با تیم ملی فوتبال ایتالیا

در همین حال گفته می‌شود که روبرتو مانچینی از فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست کرده برای اردوی آماده‌سازی تیمش قبل از رفتن به یورو ۲۰۲۰، بازی مقابل رقبایی سرسخت را ترتیب دهد که تیم ملی کرواسی اصلی‌ترین گزینه است.

ایتالیا غیر از این بازی، دو بازی دوستانه دیگر هم در خاک خودش خواهد داشت که قرار است این بازی‌ها در پایان فصل جاری سری A و قبل از آغاز بازی افتتاحیه یورو در رم برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.