کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید کنار هم باشیم و بجنگیم که ۳ امتیاز بازی با استقلال را بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی روز یکشنبه آینده گفت: مطمئنا دوست داشتیم چند هفته بیشتر بازی‌ها برگزار می‌شد و دربی دیرتر برگزار می‌شد تا به آمادگی لازم برسیم اما براساس قرعه‌کشی باید در هفته چهارم بازی کنیم. امیدوارم یک بازی خوب برگزار شود و مردم ما یک دربی خوب و جذاب ببینند و از فوتبال دو تیم لذت ببرند. ما هم تمام تلاش را می‌کنیم ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص اینکه قرار شده در دربی تماشاگران به صورت ۵۰-۵۰ در ورزشگاه حضور داشته باشند، عنوان کرد: اگر دربی طبق روال دنیا برگزار می‌شد و قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا می‌شد، بهتر بود. به هر حال کاری‌ نمی‌شود کرد چون زیرساخت‌ها فراهم نیست و امکانپذیر نبود و قانون ۵۰-۵۰ به نفع هر دو تیم است.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه شرایط استقلال خیلی خوب نیست و در دربی هر تیمی که ضعیف‌تر بوده شرایط بهتری داشته است، اظهار داشت: دربی ربطی به این قضیه ندارد که کدوم تیم قوی‌تر و ضعیف‌تر است. فکر می‌کنم شرایط ما خوب است، نه اینکه بگویم غرور داریم و برای خودمان بازی می‌کنیم. باید کنار هم باشیم و بجنگیم که ۳ امتیاز را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.