از نگاه مهدی تارتار، سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بازی این تیم مقابل استقلال مانند شطرنج زیبا بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، مهدی تارتار پس از تساوی یک - یک نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از اینکه بحث فنی را شروع کنم، باید به خاطر درگذشت یکی از هوادار باتعصب نفت تسلیت بگویم. باید از هواداران نفت تشکر کنم که به عنوان یار دوازدهم سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم در تمام بازی‌ها این‌گونه بوده و یار دوازدهم ما باشند. از بازیکنانم نیز تشکر می‌کنم که سه بازی گذشته جانانه بازی کردند. ما در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی افزود: بازی بسیار خوب و سرعتی بود. استقلال برای برد آمده بود و باید به آنها به خاطر این بازی تبریک گفت. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به وضعیت سوشا مکانی هم گفت: سوشا مکانی تا هفته گذشته جز نفرات اصلی تیم قبلی‌اش بوده و از نظر بدنی آماده است. او مشکل اداری دارد که امیدوارم حل شود.

تارتار در خصوص نقاط قوت و ضعف استقلال برای این دیدار عنوان کرد: مهدی قائدی و وریا غفوری سمت راست استقلال بازی می‌کردند و به بازیکنانم گفته بودم نقطه قوت آنها در همین سمت است و نقطه ضعف‌شان سمت چپ آنها خواهد بود. هر دو تیم همدیگر را می‌شناختند و به خاطر همین بازی مساوی شد. بازی از نظر من مثل شطرنج زیبا بود.

وی در مورد گلی که تیمش دریافت کرد، گفت: اتفاقاً در بین دو نیمه به بازیکنانم گوشزد کردم که مثل بازی قبل گل خوردیم. وقتی توپی ریباند می‌شود ما باید زودتر به توپ برسیم. باید به موقعیت بدبین باشیم و دفاع هوشیار باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما تیم نوپایی امسال هستیم، چون تغییرات زیادی داشتیم. ما باید هماهنگ شویم. هنوز بچه‌ها از یکدیگر شناخت ندارند. نزدیک به ۱۹ تا ۲۰ بازیکن جدید به نفت مسجدسلیمان آمده‌اند و باید همدیگر را بشناسند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که به خاطر جوانی و کم تجربگی از دست دادیم. تیم ما جوان است. البته سعی کردیم بازیکنان باتجربه نیز داشته باشیم تا در روزهای سخت کمک‌مان کنند.

تارتار در پاسخ به این سؤال که تیمش چه زمانی هماهنگ می‌شود، گفت: پنج شش هفته نیاز به زمان داریم، اما تیم ما خوب بازی می‌کند و در همین بازی مالکیت توپ‌مان بیشتر از استقلال بود.

وی در خاتمه یادآور شد: امسال در بستن تیمم بی‌رحم عمل کردم. از کسانی که پیش ما نیستند، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم حلال‌مان کنند. به بازیکنانم گفته بودم هر کسی راضی نیست، می‌تواند برود. فکر نمی‌کنم کار اشتباهی کرده باشم، چون برای تیمم این کار را کردم. از طرفی، بحث آبروی خودم هست و لازم بود که در بستن تیم بی‌رحم باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )