یکی از نشریات ورزشی معروف اسپانیا مدعی شده که آقای خاص به یک دلیل خاص تا الان پیشنهادهایی که برای بازگشت به دنیای فوتبال داشته را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود برای چندمین بار اعلام کرد دلیل رد کردن پیشنهادهای متفاوتی که بعد از اخراجش از منچستریونایتد داشته، انتظار برای دریافت پیشنهاد از تیمی است که پروژه‌اش بتواند نظر او را جلب کند. اکنون اما نشریه آس اسپانیا ادعای جالبی درباره دلیل پشت پرده مورینیو برای ترجیح دادن ایفای نقش به عنوان کارشناس ورزشی به مربیگری ذکر کرده است.

این نشریه مادریدی مدعی شده است که سرمربی پرتغالی سابق منچستریونایتد که ماه دسامبر سال گذشته اخراج شد، با رد پیشنهادهایش برای پذیرش سکان هدایت تیم فوتبال رئال مادرید خودش را در حالت آماده‌باش نگه داشته است.

بر کسی پوشیده نیست که مورینیو - کسی که در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ نیز هدایت رئال مادرید را برعهده داشت و با این تیم قهرمان لالیگا و جام حذفی اسپانیا شد - یکی از شخصیت‌های محبوب فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید است اما پرس فصل گذشته پس از برکنار کردن سانتیاگو سولاری ترجیح داد زین‌الدین زیدانی را به کادر فنی برگرداند که به سبب سه قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا، هنوز از اعتبار و محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار بود.

اوضاع رئال مادرید اما حتی بعد از بازگشت زیدان چنگی به دل نزده و این تیم نه تنها فصل گذشته هیچ جامی نبرد و عنوان نایب قهرمانی لالیگا را هم کسب نکرد، بلکه امسال هم با وجود خرید‌های قابل قبولی مانند ادن ازار و لوکا یوویچ، ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شده است. همین موضوع سبب شده که خیلی زود گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال دوام نیاوردن زیزو روی نیمکت کهکشانی‌ها و پایان کار او در رئال مادرید قبل از پایان فصل صورت بگیرد.

پس از برکناری سولاری، مورینیو یکی از گزینه‌هایی بود که نامش در میان کاندیداهای جانشین سرمربی آرژانتینی پیشین رئال مادرید دیده می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و مورینیو همچنان دور از میادین ماند. او اما می‌داند که هنوز هم یکی از گزینه‌‌های بالقوه سرمربیگری رئال مادرید در صورت تداوم روند نتایج نه چندان دلچسب کهکشانی‌ها است. رائول گونزالس، سرمربی تیم دوم باشگاه رئال مادرید یکی دیگر از گزینه‌ها خواهد بود اما احتمال اینکه پرس تجربه مورینیو را به محبوبیت رائول ترجیح بدهد بیشتر است. مورینیو اما می‌داند که اگر به سانتیاگو برگردد برای دوام آوردن در این تیم باید از تکرار رفتار‌های جنجال‌آفرینی که در دوره قبلی حضورش در رئال مادرید و منچستریونایتد مقدمات اخراجش را فراهم کرد، پرهیز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.