کاپیتان سابق تیم فوتبال اینتر، وارد لیست بازیکنان این تیم شد و پیراهن شماره ۷ را از آن خودش کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر به صورت رسمی از ارائه پیراهن شماره ۷ این تیم به مائورو ایکاردی خبر داد. ایکاردی با توجه به اختلافاتی که با مدیران باشگاه پیدا کرده بود و به موجب آن از کاپیتانی این تیم هم خلع شد، تابستان امسال در فهرست بازیکنان مازاد اینتر قرار گرفت و حتی پیراهن شماره ۹ او نیز به خرید جدید تیم، روملو لوکاکو داده شد. او تا چند روز پیش حتی شماره هم نداشت اما ظاهراً با کاهش شانس انتقال او از اینتر، باشگاه تصمیم گرفته که پیراهن شماره ۷ را به این مهاجم آرژانتینی بدهد.

این تنها نشانه از ماندن ایکاردی در اینتر نیست؛ پیش از این هم او از ساخت خانه جدیدش در شهر میلان خبر داده بود. در همین حال همسر و مدیربرنامه‌های وی واندا نارا هم در شبکه‌های اجتماعی از ماندنش در شهر میلان خبر داده است. علاوه بر این اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به ایکاردی ۲۶ ساله اجازه داده که برای اولین بار در تمرینات تاکتیکی تیم شرکت کند و او روز گذشته (جمعه) در تمرینات حضور داشته است. این در حالیست که اینتر دوشنبه شب اولین بازی‌اش در فصل جدید سری A را مقابل لچه برگزار خواهد کرد.

پیش از این انتظار می‌رفت که پیراهن شماره ۷ اینتر به الکسیس سانچس برسد اما انتقال این بال شیلیایی از منچستریونایتد به اینتر فعلاً منتفی است چرا که دو باشگاه بر سر پرداخت حقوق او اختلاف نظر دارند. اکنون اما این شماره به ایکاردی اختصاص پیدا کرده و مشخص نیست با ورود سانچس او حاضر شود این شماره را به بازیکن شیلیایی بدهد.

شماره پیراهن بازیکنان اینتر در فصل جدید به شرح زیر است:

۱- سمیر هندانوویچ ۲- دیه‌گو گودین ۵- روبرتو گالیاردینی ۶- استفانو دفری ۷- مائورو ایکاردی ۸ ماتیاس وسینو ۹- روملو لوکاکو ۱۰- لائوتارو لوکاکو ۱۱- فدریکو ‌دی‌مارکو ۱۲- استفانو سنسی ۱۳- آندره‌آ رانوکیا ۱۵- ژوائو ماریو ۱۶- متئو پولیتانو ۱۸- کوادوو آساموا ۱۹- والنتینو لاتزارو ۲۰- بورخا والرو ۲۳- نیکولو بارلا ۲۷- دانیله پادلی ۲۹- دالبرت ۳۰- سباستیانو اسپوزیتو ۳۱- لورنزو پیرولا ۳۲- لوسین آگومه ۳۳- دانیلو دآمبروزیو ۳۷- میلان اشکرینیار ۴۶- تومازو برنی ۷۷- مارسلو بروزوویچ ۸۷- آنتونیو کاندروا ۹۵- آلساندرو باستونی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.