رسانه‌های عربستانی در انتقاد از برانکو ایوانکوویچ جملات تندی را به کار برده‌اند. به نظر شرایط فوتبال عربستان از همین ابتدای کار برای برانکو بسیار سخت شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۲۴، برانکو ایوانکوویچ با عمر السومه بهترین و کلیدی‌ترین بازیکن الاهلی عربستان خیلی زود به مشکل خورد. السومه عملکرد درخشانی در الاهلی داشته و با وجود پیشنهادهای زیاد حاضر نشده که این تیم را ترک کند و همین باعث شد تا در بین هواداران الاهلی از محبوبیت زیادی برخوردار باشد و او را عاشقانه دوست داشته باشند اما برانکو این فوق ستاره تیمش را نیمکت نشین کرده است.

نیمکت نشینی عمر السومه آن هم در شرایطی که الاهلی عملکرد خوبی نداشته باعث شده تا انتقادها از برانکو بسیار زیاد شود.

پس از آنکه گزارشگر بازی الاهلی با العداله جملات توهین آمیز و عجیبی را درباره برانکو به کار برد و او را با یک تعمیرکار مقایسه کرد که اصلا قیافه و استایل مربیگری ندارد، سایر رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران نیز به برانکو تاختند.

مصطفی آغا، روزنامه نگار عربستانی با منتشر کردن عکسی از نیمکت نشینی عمر السومه نوشت: آیا این بازیکن که با وجود پیشنهادهای وسوسه انگیز در الاهلی ماند شایسته نیمکت نشینی است؟ او قطعا شایسته نیمکت نشینی نیست.

محمد الشیخی دیگر روزنامه نگار عربستانی هم در انتقاد از برانکو نوشت: او تنها مربی است که با تصمیم اشتباه خود (نیمکت نشینی عمر السومه) باعث شده تا هواداران تیمش از خانه بازی‌ها را نگاه کنند. نباید فراموش کرد که السومه در این شرایطی که تیم از هم پاشیده نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد.

سران باشگاه الاهلی در جلسه ای که با برانکو داشتند به او هشدار دادند که تنها در شرایطی می تواند در تیم بماند که به نیمکت نشینی السومه پایان دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )