سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که اگر چه سه امتیاز بازی با فولاد را کسب کردند اما در این بازی خوب ظاهر نشدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دراگان اسکوچیچ بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبریک به شاگردانم که نمایش خوبی داشتند. به شخصه چیز خاصی از بازی ندیدم و شانس‌های گل زیادی در این بازی داشتیم.

وی افزود: خوشحالم که شروع لیگ با کسب ۳ امتیاز برای ما همراه بود و این خیلی مهم بود. خیلی از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم اما از نتیجه رضایت دارم. در این بازی تصمیم گرفتم از مدافعان بلند قامت استفاده کنم چون می‌دانستیم آنها توپ‌های بلندی را برای شیمبا ارسال خواهند کرد و او هم هافبک‌های تیمش را صاحب توپ می‌کرد. راضی‌ام از اینکه توانستیم این تاکتیک آنها را خنثی کنیم اگر چه از بخش هجومی تیمم رضایت ندارم. در خط حمله نیاز به شجاعت بیشتری داریم هر چند در این زمین بد سخت می‌شد بازی کرد.

اسکوچیچ عنوان کرد: هوای گرم اهواز در کیفیت بازی تاثیر منفی گذاشته بود و کار برای هر دو تیم سخت بود اما با این حال بازیکنان نهایت تلاش خود را کردند و از این بابت به همه نفرات داخل زمین تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت آبادان در پاسخ به این سوال که پیش از این در فولاد مربیگری کرده و این مسئله چه احساسی را در بازی امروز به وی می‌داد؟ گفت: این به این معنی نیست که من ۲۰۰ سال در اینجا عمر کرده‌ام بلکه فقط دو سال در فولاد بودم که زمان زیادی نیست. احساس خوبی داشتم چرا که دوستان خوبی در اینجا دارم اما الان سرمربی نفت هستم و تمام احساس و تلاشم را برای تیم خودم گذاشتم.

اسکوچیچ در مورد تاخیر ایجاد شده در مسابقات لیگ و اینکه آیا این موضوع تاثیر منفی در تیم آنها داشت؟ خاطرنشان کرد: قطعا تاثیرگذار بود. وقتی شما برنامه‌‌ای نداشته باشید نمی‌توانید برای آینده‌تان خوب برنامه‌ریزی کنید. قطعا آنقدر تجربه دارم که بتوانم در این شرایط تیمم را آماده کنم اما مشکلات‌مان چیز دیگری است. من دیر به آبادان آمدم و زمان زیادی نداشتم. در کنار این قضیه تیم‌های دیگر بازیکنان خوب را جذب کرده بودند و از طرفی باشگاه ما هم نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند چرا که مشکلات مالی این اجازه را نمی‌دهد.

وی در ارتباط با اینکه چرا تیمش در نیمه دوم عقب بازی می‌کرد، یادآور شد: در همه جای دنیا مرسوم است که وقتی تیمی در خانه حریف جلو می‌افتد نا‌خودآگاه مجبور است عقب بکشد. شما باید این را هم در نظر بگیرید که تیم حریف وقتی در خانه خودش عقب است همه تلاش خود را برای جبران گل خورده انجام می‌دهد. من بارها به بازیکنانم گفتم که عقب نکشند اما این کار آنها ناخودآگاه بود.

اسکوچیچ در پایان در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه آیا از نحوه عملکرد شاگردانش رضایت دارد یا نه، اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که از عملکرد شاگردانم رضایت ندارم چرا که چیز خاصی در زمین از آنها ندیدم. هرگز نگفتم خیلی خوب بازی کردیم اما خوبی بازی امروز این بود که وقتی خوب نبودیم برنده شدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.