دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری پس از تساوی تیم ملی امید مقابل تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: اتفاق خوبی رخ داد و آن این است که تیم امید ما و تیم ملی بزرگسالان زیر نظر مربیان این دو تیم یک بازی خیلی خوب انجام دادند. این شروع یک اتفاق بزرگ است. اینگونه بازی‌ها ان‌شاءالله در آینده بیشتر بشود که امیدوارم بتوانیم اینگونه بازی‌ها را بیشتر انجام بدهیم تا همه بازیکنان انگیزه داشته باشند تا یک روزی به تیم ملی بزرگسالان برسند. کشور ما آنقدر پتانسیل دارد که سه الی چهار تیم ملی بزرگسالان داشته باشد. بازی خوبی را شاهد بودیم اما از نظر فنی مربیان دو تیم باید نظر بدهند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره رأی کمیته اخلاق برای محرومیت رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته مسابقات هم گفت: ما در فدراسیون فوتبال آقای علوی را به عنوان سخنگو معرفی کردیم اما من به احترام شما خبرنگاران به اینجا آمده‌ام که صحبت کنم. اما درباره رأی کمیته اخلاق علوی به عنوان سخنگو حتماً پاسخگو هستند. اما اگر سوالی درباره بازی دارید من صحبت می‌کنم.

او درباره کیفیت پایین بازی هم گفت: این برداشت شماست. باید ببینیم برداشت مربیان از کیفیت بازی چگونه است. هر دو کادر فنی به دنبال مسائل فنی خودشان هستند. مطمئناً این بازی برای هر دو تیم مناسب بوده است. امیدوارم که در آینده بازی‌های بهتر و بیشتری برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر ورود احتمالی بانوان به ورزشگاه این دیدار بدون تماشاگر اعلام شد، گفت: نه این درست نیست. بازی دوستانه‌ای داشتیم و نظر مربیان دو تیم این بود که بازی بدون تماشاگر باشد. مطمئناً برای حضور تماشاگر هم الزامی وجود نداشت. ان‌شاءالله در آینده سعی می‌کنیم بازی‌ها با تماشاگر باشد.

او درباره اینکه امروز آخرین مهلت فیفا برای بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها هم بود، گفت: در این باره آقای علوی به عنوان سخنگوی فدراسیون صحبت خواهند کرد اما ان‌شاءالله در آینده سعی می‌کنیم این موضوع را نیز حل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.