سرمربی رم در پایان دومین دوره کاری‌اش در این تیم گفته که خیس شدن چشمانش ربطی به احساسی شدن او بابت وداع با جالوروسی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین دوره مربیگری کلودیو رانیری در رم با پیروزی ۲ بر یک مردان او مقابل پارما به پایان رسید. رم با وجود این پیروزی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان بازماند و فصل آینده همچون میلان و لاتزیو باید به لیگ اروپا برود.

این آخرین بازی رانیری و کاپیتان دانیله دروسی در رم بود و به همین دلیل مسابقه سراسر جوی احساسی داشت تا جایی که در پایان بازی اشک در چشمان رانیری حلقه زد.

رانیری در نشست خبری پایان بازی به شیوه‌‌ای طنز‌آمیز به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من امشب لحظاتی احساسی را تجربه کردم اما خیس شدن چشمانم از گریه نبود، قطرات باران در چشمانم رفته بود! جدا از شوخی، باید بگویم که امشب برای من شبی احساسی بود به خصوص که وقتی می‌شنیدم که هواداران چگونه ما را تشویق می‌کردند و هم من هم دروسی داریم این تیم را ترک می‌کنیم. این وضعیت خداحافظی کردن را برای ما سخت‌تر کرده بود.

رانیری درباره آینده‌اش تأکید کرد: هنوز نمی‌دانم چه آینده‌ای در انتظار من است. احساس می‌کنم یک مربی اروپایی هستم. هر تیمی که به من پروژه‌ای جالب را پیشنهاد کند، به آنجا می‌روم. به جایی می‌روم که به تجربه من نیاز داشته باشند. می‌خواهم برای سرمربی بعدی رم آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم که او کارش را خوب انجام دهد چون من طرفدار سرسخت رم هستم و مهمترین چیز هم برای من موفقیت این تیم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.