کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، سه باشگاه ملوان بندر انزلی، سپیدرود رشت و ماشین‌سازی تبریز را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به شرح زیر است:

* در پرونده شکایت سیداحمد صالحی از باشگاه ملوان بندر انزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵/۸۴۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت قرارداد و مبلغ ۱۱۶/۸۴۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق سیداحمد صالحی محکوم شد.

* در پرونده شکایت باشگاه پیکان از سپیدرود رشت در خصوص علی عباسی، سپیدرود به پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت دو سال حق آموزش این بازیکن محکوم شد. با توجه به واریز علی الحساب مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب فدراسیون، خواهان مکلف به پرداخت مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رأی می‌باشد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.

* همچنین در پی شکایت یونس محمدزاده از باشگاه ماشین‌سازی (گسترش فولاد)، کمیته وضعیت با توجه به مراتب فوق، دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده ۱۹۸ قانون آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ ۸۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر و اعلام می‌دارد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.