کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با صعود آرسنال و چلسی به فینال لیگ اروپا، مسابقه نهایی هر دو جام قهرمانی فوتبال اروپا میان تیم‌های انگلیسی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شب‌های گذشته دو بازگشت حیرت‌انگیز برای تیم‌های انگلیسی رقم خورد تا در نهایت فینال لیگ قهرمانان اروپا به دو تیم لیورپول و تاتنهام اختصاص پیدا کند. بامداد امروز نیز صعودکنندگان به لیگ اروپا مشخص شد و با توجه به پیروزی ارزشمند آرسنال در خانه والنسیا و برتری در ضربات پنالتی چلسی، این دو تیم لندنی هم راهی فینال لیگ اروپا شد.

در شب درخشش لاکازت و اوبامیانگ برای آرسنال، چلسی به سختی از پس فرانکفورت برآمد تا رویای فینال تمام لندنی لیگ اروپا رنگ واقعیت بگیرد. انگلیسی ها پس از سومی در جام جهانی، به روزهای خوبی قدم گذاشته‌اند. حالا هر دو فینال رقابت‌های اروپایی متعلق به تیم‌های برتر لیگ انگلیس است. نکته جالب‌تر آن که اونای امری، سرمربی آرسنال برای چهارمین بار به فینال لیگ اروپا رسید؛ او هر سه فینال قبلی را برنده بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.