هافبک تیم فوتبال بارسلونا از هواداران این تیم بابت بازی ضعیفی که مقابل لیورپول ارائه کردند و منجر به حذف‌شان از لیگ قهرمانان اروپا شد، عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو بوسکتس پس از شکست ۴ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) بارسلونا در خانه لیورپول و حذف این تیم از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شبکه مویستار گفت: لیورپول بهتر از ما بازی کرد و این یک واقعیت است. من بابت اتفاقی که افتاد از هواداران عذرخواهی می‌کنم. اتفاقی که فصل گذشته مقابل رم برای ما رخ داد، یک بار دیگر تکرار شد.

بوسکتس افزود: به این صورت حذف شدن از لیگ قهرمانان با توجه به نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد، واقعاً سخت است. لیورپول نسبت به ما تیم باهوش‌تری بود و حرکاتش سریع‌تر بودند. من فکر می‌کنم که ما شانس و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم، اما امروز روز ما نبود.

لیگ قهرمانان اروپا| لیورپول با بازگشتی جادویی به فینال راه یافت/ بارسلونا به سرنوشت فصل قبل دچار شد

هافبک اسپانیایی آبی‌و‌اناری‌ها در پاسخ به این سؤال که مشکل تیمش کجاست، اظهار داشت: زمانی که یک تیم شما را این‌طور از جلو پرس می‌کند، نباید توپ‌های دوم را از دست بدهید و وقتی هم که موقعیت‌ها را از دست می‌دهید بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرید. اگر ما یک گل زده بودیم روند بازی تغییر می‌کرد و ما فرصت این کار را داشتیم. الان توضیح اتفاقی که افتاد سخت است، ضمن اینکه وقت مناسبی برای ایراد گرفتن از هیچ بازیکن نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.