اونای امری، سرمربی آرسنال با وجود برتری شاگردانش مقابل والنسیا، می‌گوید شانس صعود هر دو تیم به فینال هنوز برابر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای اِمری در پی برتری ۳ بر یک شب گذشته (پنجشنبه) تیم تحت هدایتش مقابل والنسیا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، به شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: در بازی رفت به دنبال گرفتن نتیجه خوبی بودیم، چون می‌دانستیم که در بازی برگشت در مستایا کار دشواری خواهیم داشت. پس از دریافت گل اول بازی از والنسیا، با آرامش و اشتیاقی که داشتیم، واکنش خیلی خوبی از خود نشان دادیم. ما از موقعیت‌های‌مان استفاده لازم را بردیم و گل‌هایی که در نیمه اول به ثمر رساندیم به ما اعتمادبه‌نفس داد.

وی افزود: ما می‌خواستیم این بازی را با بسته نگه داشتن دروازه‌مان و با برد به پایان ببریم. گل سومی هم که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساندیم، برای‌مان خیلی مهم بود، اما شانس هر دو تیم برای صعود هنوز ۵۰ - ۵۰ است. والنسیا تیم خوبی است. آنها در خطوط دفاع و هافبک با بازیکنان قدرتمندی که دارند، خوب بازی کردند. والنسیا روی ضربات شروع مجدد خوب کار می‌کند و ما از همین نقطه ضربه خوردیم و به دردسر افتادیم.

نقش پاسپورت ایتالیایی پدیده برزیلی در انتقالش به آرسنالسرمربی اسپانیایی آرسنال صحبت‌های خود را این‌طور به پایان برد: ما به کارمان روی مواردی که می‌توانیم پیشرفت کنیم، ادامه خواهیم داد، اما روی هم رفته می‌توانیم به عملکردمان در طول ۹۰ دقیقه این بازی افتخار کنیم و راضی باشیم. اکنون باید خودمان را به همین شکل برای بازی برگشت آماده کنیم، چون می‌دانیم در ورزشگاه مستایا کار خیلی دشواری خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.