کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم اهل جمهوری چک آلانیا اسپور ترکیه در تصادف مینی‌بوس حامل بازیکنان این تیم کشته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوسف شورال، مهاجم ۲۸ ساله آلانیا اسپور ترکیه پس از تصادف مینی‌بوس حامل بازیکنان این تیم هنگام بازگشت از شهر قیصریه به بیمارستان انتقال یافت اما با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داد.

در این تصادف هفت بازیکن تیم فوتبال آلانیا اسپور ترکیه زخمی شدند که یوسف شورال به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش پزشکان برای نجات جان این مهاجم اهل جمهوری چک موثر واقع نشد.

یوسف شورال در ماه ژانویه ۲۰۱۹ میلادی از تیم اسپارتا پراگ جمهوری چک به تیم آلانیا اسپور در سوپر لیگ ترکیه پیوست. او ۲۰ بازی نیز در ترکیب تیم ملی فوتبال جمهوری چک انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.