کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم به سرعت اتفاقات و حواشی بوجود آمده در‌ بازی پرسپولیس و سپاهان را بررسی و با خاطیان برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال خواست به سرعت اتفاقات و حواشی بوجود آمده در‌ بازی پرسپولیس و سپاهان را بررسی و با خاطیان برخورد کند.

وی گفت: فضای ورزش و فوتبال بایستی آکنده از روح پهلوانی و معرفت باشد و رخ دادن چنین صحنه‌هایی زشت و تاسف برانگیز در شأن و شخصیت مردم و جامعه ورزش نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه داد چنین صحنه‌هایی در آینده در فوتبال و ورزش کشور رخ دهد و از فدراسیون فوتبال خواسته‌ایم با استفاده از ابزارهای قانونی در کمیته‌های اخلاق و انضباطی موضوع را بررسی و در اسرع وقت با خاطیان برخورد جدی و قاطع کند. وزارت ورزش و جوانان پیگیر حقوق جامعه ورزش و حفظ شأن فرهنگی و اخلاقی و امنیت خاطر مردم و ورزش ایران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.