کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش نسبت به الاهلی بهتر بازی کرد و نماینده عربستان بدون موقعیت گل توانست دو گل به این تیم بزند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس پس از باخت ۲ بر یک برابر الاهلی عربستان در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: متاسفم که نتوانستیم ببریم زیرا تیم بهتری بودیم و موقعیت‌های بهتری خلق کردیم. از بازی قبلی که بردیم بهتر بودیم.

وی ادامه داد: الاهلی بدون موقعیت گل توانست دو گل را به ما بزند. به هر حال این فوتبال است و نمی دانم چه بگویم. در این دیدار حتی تا ثانیه‌های آخر دنبال گلزنی بودیم و نمی‌خواستیم بازنده باشیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: الان گزینه‌ای غیر از برد نداریم و باید در دو دیدار آینده خود برنده شویم. حتی اگر برابر الاهلی برنده می‌شدیم هم باید پاختاکور و السد را شکست می‌دادیم چون تیم بهتری نسبت به آن‌ها هستیم.

برانکو درباره موقعیت‌های از دست رفته تیمش تصریح کرد: هم در لیگ برتر و هم در آسیا، نسبت به فرصت‌هایی که ایجاد می‌کنیم کمتر گل می‌زنیم. خستگی یکی از دلایل آن است و دیگر دلیل آن این است که وقت نداریم در تمرین‌ها خیلی روی این موضوع مانور دهیم.

وی درباره دیدار با سپاهان عنوان کرد: اطمینان دارم که بازیکنانم به زودی روحیه خود را پیدا می‌کنند و تنها مشکل ما خستگی است.

او درباره به میدان آمدن اسدی و عالیشاه گفت: می‌خواستم در این دیدار پیروز شویم و ترجیح دادم یک مهاجم کلاسیک مثل اسدی و یک عنصر هجومی مثل عالیشاه باید وارد زمین شوند چون می‌دانستم تیم برتر زمین هستیم و این توانایی را داریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )