پیراهن اسطوره‌های تاریخ آتزوری به مهاجم بانوی پیر تعلق گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پیراهن شماره ۱۰ این تیم را به فدریکو برنادسکی، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس داد.

آتزوری امشب در اولین بازی خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ پذیرای فنلاند خواهد بود. این بازی در گروه J‌ برگزار می‌شود، جایی که تیم‌های ارمنستان، بوسنی و لیختن‌اشتاین هم حضور دارند.

روبرتو مانچینی درباره اعطای شماره ۱۰ آتزوری که زمانی بزرگانی مانند روبرتو باجو و فرانچسکو توتی آن را به تن می‌کردند، اظهار داشت: شماره ۱۰ ایتالیا شماره خاصی است است و قطعاً کسی که آن را می‌پوشد مسئولیت سنگینی را روی شانه‌های خود احساس خواهد کرد. از این رو من انتخاب اینکه چه کسی آماده پوشیدن این پیراهن است را برعهده بازیکنان می‌گذارم.

ظاهراً بازیکنان تیم ملی ایتالیا بر سر اینکه برناردسکی لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی ایتالیاست به اتفاق نظر رسیده‌اند. چیرو ایموبیله دیگر مهاجم آتزوری شماره ۱۷ و فابیو کوالیارلا مهاجم سامپدوریا نیز پیراهن شماره ۲۱ را خواهند پوشید.

شماره ۹ ایتالیا نیز به لئوناردو پاولتی داده شده و مویس کین بازیکن جوان ایتالیا هم که برای اولین بار بازی برای تیم ملی ایتالیا را تجربه خواهد کرد، پیراهن شماره ۱۴ را گرفته است.

ایتالیا از ۱۵ دقیقه بامداد یکشنبه شب به مصاف فنلاند می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.