ادن اِزار، ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در آستانه بازی انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۰ برابر روسیه گفت: روسیه تیمی نیست که بخواهیم ۵ بر صفر شکستش دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، ادن اِزار گفت: روسیه تیم خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ داشت. آنها در مرحله حذفی ابتدا اسپانیا را شکست دادند و سپس مغلوب کرواسی شدند. تیم ملی فوتبال روسیه در این رقابت‌ها بسیار خوب نشان داد.

بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه چلسی انگلیس افزود: همه به این درک رسیده‌ایم که منتظر بازی سختی باید باشیم. ما چند سال قبل بازی دوستانه‌ای با تیم ملی روسیه در این کشور انجام دادیم و به تساوی ۳ بر ۳ رسیدیم. بنابراین روسیه تیمی نیست که انتظار داشتیم با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی برسیم. روی کاغذ شاید ما تیم قدرتمندتری باشیم اما در فوتبال مدرن این چیزها دیگر معنایی ندارد. این بازی واقعا سخت است و به نظرم سخت‌ترین بازی مرحله گروهی برای بلژیک خواهد بود. به همین خاطر پیروزی در چنین بازی می‌تواند یک شروع عالی برای ما در انتخابی یورو ۲۰۲۰ باشد.

تیم‌های ملی بلژیک و روسیه امشب (پنجشنبه) در نخستین بازی گروه I انتخابی یورو ۲۰۲۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند. در ۲ بازی دیگر این گروه قراقستان میزبان اسکاتلند است و قبرس به مصاف سن‌مارینو می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.