هافبک فرانسوی منچستریونایتد اعتراف کرد به بازی زیر نظر هموطنش تمایل دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا با تمجید از هموطنش زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید و رؤیایی توصیف کردن بازی زیر نظر او در سانتیاگو برنابئو، خیلی‌ها را غافلگیر کرد و اولین نشانه‌های مثبت برای پیوستن به کهکشانی‌‌ها را بروز داد. این در حالیست که در اواسط فصل جاری از بارسلونا به عنوان مقصد مورد علاقه او برای فصل آینده یاد می‌شد.

این نخستین باری است که هافبک سابق یوونتوس برای بازی در رئال مادرید ابراز تمایل می‌‌کند از همین رو اظهاراتش غیرمنتظره بود، ضمن اینکه از این پس باید انتظار شنیدن خبرهای فراوانی درباره احتمال بازی در پایتخت اسپانیا را داشت.

پوگبا که الان در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می‌برد، در یک نشست خبری به خبرنگاران گفت: رئال مادرید برای همه باشگاهی رؤیایی است. این تیم یکی از بزرگترین تیم‌های دنیاست. الان هم که آنها زیدان را به عنوان سرمربی در اختیار دارند، زیدانی که الگوی همه پسر بچه‌ها و بازیکنان است اما در حال حاضر من در منچستریونایتد هستم.

پوگبا افزود: البته ما هم در تیم‌مان یک مربی جدید داریم و من داریم به طور منظم برای تیم بازی می‌کنم. در مورد آینده اما هیچ‌کسی نمی‌تواند بگوید که چه اتفاقی رخ خواهد داد اما در حال حاضر من در منچستریونایتد هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.