سرمربی تیم ملی آلمان پس از تساوی خانگی تیمش در بازی دوستانه مقابل صربستان، مهاجم تیمش را به خاطر فرار از مصدومیتی شدید خوش‌شانس توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو پس از تساوی یک بر یک شب گذشته تیمش در بازی دوستانه مقابل صربستان در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا به خطای شدید کف پای میلان پافکوف، هافبک صربستان روی ساق پای لروی سانه که منجر به اخراج وی شد اشاره کرد. ضرباتی مشابه به ضربه پافکوف در اکثر اوقات منجر به شکستگی‌های شدید در پای بازیکنان می‌شود اما هافبک هجومی منچسترسیتی خوش شانس بود که پایش نشکست هرچند که او با دردی شد میدان را ترک کرد.

یواخیم لو پس از بازی گفت: خطایی خشن و عمدی روی سانه صورت گرفت. او خوش‌شانس بود که قسر دررفت و آسیب ندید اما چنین خطاهایی می‌تاونند منجر به شکستگی استخوان‌ها شوند.

در همین حال سانه نیز خیال هواداران تیم ملی آلمان و منچسترسیتی را درباره وضعیت مصدویتش آسوده کرد و گفت: همه چیز روبه‌راه است و قوزک پایم مشکلی ندارد. من کاملاً از عملکردم راضی‌ام. من لحظات خوبی در این بازی داشتیم اما می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم. تلاش می‌کنم که باعث پیشرفت تیم شوم. ما منتظر بازی یکشنبه (مقدماتی یورو ۲۰۲۰ مقابل هلند) هستیم.

تثبیت جایگاه نویر

یواخیم لو آب در پایان مصاف دوستانه شاگردانش مقابل صربستان، درباره آینده مانوئل نویر، آب پاکی را روی دست خبرنگاران آلمانی ریخت. برخی از رسانه‌های آلمانی معتقد بودند که لو باید در مقطع فعلی از مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا که نسبت به مانوئل نویر، وضعیت بهتری دارد در ترکیب تیم ملی آلمان استفاده کند. سرمربی ژرمن‌ها اما می‌گوید که هنوز به توانایی‌های نویر ایمان دارد و او دروازه‌بان اول آلمانی‌ها خواهد ماند.

لو درباره سنگربان بایرن مونیخ که مقابل صربستان در ترکیب اصلی قرار گرفت و در پاسخ به این سؤال که آیا نویر همچنان سنگربان اول تیم هدایت اوست، گفت: شما می‌توانید اینگونه فرض کنید. در پایان هفته پیش یا هفته قبل از آن، من گفته بودم که مارک آندره تراشتگن هم قطعاً فرصت‌های خودش را خواهد داشت. این برنامه من است. ما تازه فقط یک بازی انجام داده‌ایم. در این یک بازی هم او فقط یک نیمه بازی کرد. این تصمیم من بود که مانوئل در نیمه اول به عنوان کاپیتان بازی کند. در نیمه دوم هم مارک بازی کرد اما ما هنوز بازی‌هایی در طول سال داریم و او هم قطعاً فرصت بازی خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.