معین عباسیان، هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا گفت: بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان در پیش داشتیم، ولی خوشحالم که در آخرین بازی سال سه امتیازی شیرین گرفتیم.

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما بازی سختی داشتیم. قبل از بازی هم کادر فنی به خوبی تیم حریف را برای بازیکنان آنالیز کرده بود و در نهایت توانستیم برد مهمی به دست بیاوریم. نفت مسجدسلیمان در زمین خودش تیم دست و پا بسته‌ای نیست و آنها دنبال برد در این بازی بودند، ولی ما حساب شده بازی کردیم و خوشحالم که در آخرین بازی سال سه امتیازی شیرین گرفتیم.

وی در مورد داوری این بازی و حاشیه‌هایی که ایجاد شد، تأکید کرد: اتفاقات عجیبی افتاد و این بازی حاشیه‌های زیادی داشت. به نظر من اخراج بازیکن نفت مسجدسلیمان اصلاً درست نبود، در ضمن اخراج امید خالدی هم اشتباه بود و کارت زرد اولی که این بازیکن گرفت، درست نبود. علی دایی هم به شدت از داوری ناراضی بود و در نهایت اخراج شد. از طرفی کیفیت زمین افتضاح بود و در شرایطی بسیار سخت سه امتیاز را گرفتیم.

هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کرد با وجود ۹ نفره شدن، نفت مسجدسلیمان را شکست بدهند، عنوان کرد: واقعاً پیش‌بینی برد را در آن وضعیت نمی‌کردم، ولی خوشبختانه بچه‌ها با غیرت بازی کردند و در نهایت توانستیم برد مهمی را در زمین حریف به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.