کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی ابراز امیدواری کرد تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با ناپولی برخورد نکند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری پس از برتری قاطعانه ۵ بر صفر تیمش در خانه دیناموکیف در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا ابراز امیدواری کرد آبی‌های لندن در دور بعد با تیم سابق او روبه‌رو نشوند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: می‌خواستیم بازی را خوب آغاز کنیم. نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و در نیمه دوم، نتیجه را به خوبی مدیریت کردیم. در مجموع ۹۰ دقیقه نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم. ژیرو برای ما بازیکن بسیار مهمی است و به خاطر هت‌تریکش خوشحالم. از اولیویه کاملاً راضی هستم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در مرحله بعد به ناپولی برخورد نکنیم و در فینال مقابل هم قرار بگیریم. بازی مقابل آنها واقعاً سخت خواهد بود و از طرفی دوست دارم هر دو تیم را در فینال ببینم.

لیگ اروپا|چلسی قاطعانه و ناپولی به سختی صعود کردند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.