سازمان لیگ فوتسال ایران به دنبال تغییر سالن محل برگزاری فینال برگشت لیگ برتر فوتسال است.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال، گیتی پسند و مس سونگون به دیدار فینال راه یافتند و این دو تیم باید روزهای پنجشنبه نهم و شانزدهم اسفند برگزار کننده دیدار نهایی باشند.

ابتدا تیم مس در تبریز میزبان گیتی پسند است و یک هفته بعد، دو تیم در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

در آستانه فینال اما سازمان لیگ فوتسال برای تغییر سالن محل برگزاری فینال برگشت در اصفهان با مسئولان ورزش این شهر رایزنی کرده است. علی کفاشیان رئیس سازمان لیگ به دنبال این است تا فینال برگشت در سالن نقش جهان برگزار شود.

این در شرایطی که گیتی پسند کل فصل را در سالن پیروزی بازی کرده است ولی حالا باید در بازی پایانی لیگ در نقش جهان به میدان برود.

گفته می شود سازمان لیگ به دلیل نزدیک بودن سکوی تماشاگران سالن پیروزی به زمین و جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی در بازی برگشت فینال، این تصمیم را گرفته است.

علی کفاشیان که روز گذشته از نزدیک شاهد بازی گیتی پسند با حفاری بود، در جریان این مسابقه با رئیس هیات فوتبال استان اصفهان هم رایزنی کرد تا شرایط برگزاری فینال برگشت در نقش جهان فراهم شود.

نقش جهان همان سالنی است که تیم فوتسال تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا در آن بازی کرد و حتی به عنوان قهرمانی آسیا هم رسید ولی از آن زمان در لیگ برتر فوتسال مردان مورد استفاده قرار نگرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.