سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد برخی شاگردانش رضایت ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در نیم فصل دوم اگرچه در نتیجه‌گیری چندان بد عمل نکرده اما از نظر کیفی هنوز نتوانسته به تیمی تبدیل شود که هواداران و حتی خود برانکو انتظار دارد. دلیل این مسئله را می‌توان در موارد زیادی جستجو کرد. از عدم هماهنگی بازیکنان جدید با دیگر نفرات این تیم گرفته تا دور بودن شرایط ملی‌پوشان پرسپولیس از فرم ایده‌ال که خود برانکو هم به آن اشاره کرده است.

با شرایط موجو برانکو هنوز به ترکیب ایده‌آل تیمش برای ادامه فصل نرسیده و می‌خواهد هر چه زودتر و قبل از بازی‌های حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق رخ دهد. به همین منظور احتمال اینکه ترکیب پرسپولیس باز هم نسبت بازی‌های قبل این تیم تغییراتی داشته باشد زیاد است. در واقع برانکو تیمش را در نیم فصل دوم در هر بازی با یک ترکیب به میدان فرستاده اما با این حال هنوز در برخی پست‌ها روی نفرات مدنظرش شک دارد.

جدا از مواردی که به آن اشاره شد برانکو از عملکرد برخی شاگردانش رضایت ندارد و این انتظار را داشت که آنها نمایش بهتری در ترکیب سرخپوشان داشته باشند. به خاطر همین مسئله هیچ بعید نیست فردا شاهد نیمکت‌نشینی یکی از ملی‌پوشان پرسپولیس باشیم، اگرچه نیمکت‌نشینی، یکی دو بازیکن اسمی دیگر این تیم را هم به شدت تهدید می‌کند.

پرسپولیس از ساعت ۱۶ فردا (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میهمان نفت این شهر خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )