سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید ممکن است در فصل آینده جانشین سرمربی فعلی بانوی پیر شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه توتواسپورت، باخت ۲ بر صفر چهارشنبه تیم فوتبال یوونتوس در خانه اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، صعود این تیم به مراحل پایانی جام را به خاطر انداخته است و امکان دارد تمام امید و رؤیاهای هواداران بانوی پیر را برای فتح اروپا با حضور کریستیانو رونالدو برباد دهد. همین مسئله سبب شده است که احتمال ابقای ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی راه‌راه‌پوشان تورین به خطر بیفتد.

اگر یوونتوس در دور برگشت نتواند باختش در ورزشگاه واندا متروپولیتانو را جبران کند، این چهارمین فصل متوالی است که آلگری نمی‌تواند به انتظار بانوی پیر برای فتح لیگ قهرمانان اروپا از سال ۱۹۹۶ پایان دهد که با توجه به هزینه‌های هنگفت بیانکونری برای تقویت تیمش در تابستان سال ۲۰۱۸ یک ناکامی فاجعه‌‌آمیز تلقی خواهد شد.

باخت یوونتوس در ورزشگاهی که میزبان فینال رقابت‌هاست، از همین حالا تأثیر خود را گذاشته به طوری که ارزش سهام این باشگاه در بازار بورس ۱۱ درصد اُفت کرده است و اگر حذف این تیم قطعی شود، انتظار می‌رود که این اُفت بیش از پیش شود.

لیگ قهرمانان اروپا| VAR هم مانع پیروزی اتلتیکو مقابل یوونتوس نشد/ منچسترسیتی از شکست مقابل شالکه پیروزی ساخت

در همین حال طبق ادعای نشریه توتواسپورت، آلگری در صورت ناکامی یوونتوس برای فتح لیگ قهرمانان اروپا، در پایان فصل تورین را ترک خواهد کرد و زین‌الدین زیدان هم اولین گزینه یووه برای جانشینی اوست، ضمن اینکه این مرد فرانسوی هم خودش نیم‌نگاهی به اوضاع دارد و آماده تماس بانوی پیر است. البته ظاهراً او پیشنهادهای دیگری هم دارد که مهمترین‌شان از سوی چلسی است که از همین حالا شایعه روی کار آمدن وی به عنوان جانشین مائوریتزیو ساری شنیده می‌شود. در همین حال منچستریونایتد هم هنوز به زیزو به عنوان جانشینی دائمی برای ژوزه مورینیو که در ماه دسامبر جای خود را به اولگنار سولسشایر داد، فکر می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.