معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص است و رئیس این فدراسیون در حال انجام کار خود است&#۱۶۰;و آقای تاج نیز هیچ مشکلی برای انجام کارش ندارد و نگران این موضوع نباشید.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در حاشیه مجمع اسکی خراسان رضوی درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص است و رئیس این فدراسیون در حال انجام کار خود است و آقای تاج نیز هیچ مشکلی برای انجام کارش ندارد و نگران این موضوع نباشید. فکر می‌کنم تا پایان سال مجمع فدراسیون برگزار خواهد شد تا راجع به برنامه‌های سال گذشته و هم سال آینده صحبت شود و هم اینکه درباره هیئت رئیسه تصمیم‌گیری شود و نگران فوتبال نباشید.

داورزنی درباره احضار وریا غفوری به وزارت ورزش پس از انتشار مطلبی در شبکه‌های مجازی نیز گفت: ما به عنوان معاونت حوزه ورزش قهرمانی در این زمینه اقدامی انجام ندادیم. در رابطه با ورزشکاران، خود فدراسیون‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند. بعضی از فعالیت‌ها به امور امنیتی کشور برمی‌گردد و طبیعی است که چه حراست چه سایر نهادها سوالاتی را بپرسند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مسئولیت ما در حوزه قهرمانی موضوعات دیگری است و طبیعی است که فدراسیون‌ها اقدام کنند و مسئولیتش با فدراسیون‌ها است و کمیته‌های انضباطی جلسات را می‌گذارند. وزارت ورزش رصد کلی بر اتفاقات دارد چراکه باید پاسخگو باشد اما اینکه وزارت اقدام به دعوت بازیکنی از یک رشته خاص و اظهار نظر کند قطعا چنین اتفاقی نیفتاده؛ ما کسی را دعوت نکرده‌ایم چراکه که از حوزه اختیارات ما خارج است و وظیفه ما چیز دیگری است.

وی همچنین درباره مجمع سالیانه اسکی نیز گفت: گزارش خوبی از عملکرد سالیانه و تقویم سال آینده این فدراسیون ارائه شد و به تصویب مجمع رسید. تلاش برای ایجاد فرصت مناسب برای استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای جوان است. روندی که فدراسیون اسکی شروع کرده مبتنی بر یک برنامه هدفمند راهبردی است و امیدواریم با توجه به ظرفیت بالایی که داریم با برنامه ریزی مناسب برای آینده موفقیت‌های چشمگیری را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.