کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: متاسفانه مسئولان تیم را رها کرده و اصلا به فکر بازیکنان نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی بود. ما در نیمه اول عملکرد قابل قبولی نداشتیم اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و ما کاملا بازی را در اختیار گرفتیم که متاسفانه با بدشانسی آنها را از دست دادیم اما تلاش می کنیم تا در دیدارهای آینده نتایج خوبی کسب کرده و موقعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم.

نوری در پاسخ به این پرسش که خیلی در رختکن ماندید آیا جلسه ای را برگزار کردید گفت: ما در مورد مشکلات مالی با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم. متاسفانه علیرغم میل باطنی ام باید بگویم مسئولان، تیم را رها کرده اند و انگار ما غریبه هستیم البته آقای رضائیان تلاش زیادی برای حل مسائل مالی انجام می دهد اما او به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد. بنابراین لازم است که مسئولان هم او را همراهی کرده تا مشکلات تیم هر چه زودتر برطرف شود.

وی تاکید کرد: بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم بکار می بندند اما وقتی می بینند حرکتی از سوی مسئولان انجام نمی دهد به طور حتم دلسرد خواهیم شد. ما انتظار زیادی از آنها نداریم تنها خواسته امان حل مشکلات است تا بتوانیم با آرامش به کارمان ادامه دهیم.

نوری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا بحث اعتصاب هم مطرح بوده است یا خیر گفت: ما بدنبال چنین چیزی نیستیم و تنها خواسته امان رفع مشکلات بازیکنان است که این روزها در تنگنای شدیدی قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.