فرزاد حاتمی، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم از مشکلات مالی این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرزاد حاتمی درباره شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و ما نیمه دوم بهتر بازی کردیم. فوتبال است دیگر و ما هم شکست خوردیم. امیدوارم این باخت را در هفته‌های آتی جبران کنیم.

وی در مورد عملکرد بسیار خوب رحمان احمدی در دروازه زردپوشان گفت: رحمان همیشه دروازه‌بان مطمئنی بوده و اگر گلی خورده، روی اتفاق بوده است. او امروز در حد «رحمان احمدی» دروازه‌بانی کرد.

مهاجم پارس جنوبی درباره نیمکت‌نشینی خود در دیدارهای پارس تصریح کرد: صددرصد آماده‌ام، اما نظر تارتار و کادر فنی این است که به صورت بازیکن تعویضی بازی کنم. هر وقتی که به عنوان یار جایگزین به زمین آمدم، تا حدودی مثمرثمر بوده‌ام و امیدوارم به ترکیب اصلی پارس جنوبی برسم.

رحمان احمدی: می‌خواستیم مقابل استقلال نتیجه بگیریم اما نشد

حاتمی در مورد مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی و اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم قصد اعتصاب دارند، خاطرنشان کرد: بله. متأسفانه با این همه پولی که در عسلویه و جم جابه‌جا می‌شود، یک درصدش نیز به سمت ورزش شهر نمی‌آید. برای مسئولانی که برای ورزش شهر جم اهمیتی قائل نیستند، متأسفم. آنها به فکر جوانی که به ورزشگاه می‌آید هم نیستند. نمی‌دانم این پول‌ها را کجا می‌برند.

وی با اشاره به قضاوت حسن اکرمی در مسابقه استقلال - پارس جنوبی جم گفت: داور در نیمه اول در یکی دو صحنه تأثیرگذار مرتکب اشتباه شد. توپی که منجر به گل دوم استقلال شد، کرنر نشده بود و پنالتی حریف هم درست نبود. یک گل هم در این بازی‌ها تعیین‌کننده است و می‌تواند نتیجه بازی را رقم بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.