مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: مطمئناً اشتباهات داوری عمدی نبوده و آنها هم جایزالخطا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام رضائیان پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. استقلال با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کرد، به دنبال پیروزی بود و توانست به آن هم دست پیدا کند. ما در نیمه دوم بازی بهتری از خود نشان دادیم و حتی موقعیت هم داشتیم که نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص اعتراضات بازیکنانش به داوری گفت: نباید با داوری چنین برخورد کنیم، اشتباهات داوران عمدی نبوده و آنها هم مثل ما جایزالخطا هستند بنابراین باید آرامش خود را حفظ کنیم و بی‌دلیل با داور به جر و بحث نپردازیم؛ شرایط زندگی آنها هم خیلی خوب نیست و آنها تلاش می‌کنند تا عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

رضائیان درباره مشکلات مالی پارس جنوبی افزود: این مشکلات برای همه تیم‌های لیگ برتری وجود دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم ولی تلاش می‌کنیم تا این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان تهدید کرده‌اند اگر مطالباتشان پرداخت نشود، اعتصاب می‌کنند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد آنها با تمام وجود برای تیمشان بازی می‌کنند تا بتوانند در ادامه راه موفق باشند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در پاسخ به این سؤال که منابع مالی شما از کجا تأمین می‌شود؟ افزود: با شرایطی که داریم معمولاً از اسپانسرها، منابع مالی خود را تأمین می‌کنیم زیرا در منطقه ما شرکت‌های صنعتی بزرگی وجود دارد که به ما کمک می‌کنند.

رضائیان در مورد بیانیه‌هایی که این روزها باشگاه‌های لیگ برتری صادر می‌کنند، گفت: اتفاق خوبی نیست و اعتقاد دارم نباید این روند ادامه پیدا کند زیرا بیشتر به ضرر فوتبال ما خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از محل سازمان لیگ و تبلیغات محیطی، تنها ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌ایم ولی امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی حل شده تا بازیکنان هم بتوانند با آرامش به کار خود ادامه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.