مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: همه باشگاه‌ها مانند یکدیگر مشکلات مالی دارند و اگر راهکاری برای کمک به فوتبال در نظر گرفته نشود فوتبال ما پایان خوشی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم‌، بهرام رضاییان پس از شکست ۲ بر صفر پارس جنوبی مقابل استقلال اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. استقلال به این پیروزی نیاز داشت و بازی هم در ورزشگاه آزادی بسیار سخت بود. به نظرم گل به خودی که در ابتدای مسابقه دریافت کردیم فشار را روی تیم ما بیشتر کرد. در هر صورت نتوانستیم کاری انجام دهیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی درباره اعتراضات متعدد بازیکنان لیگ برتر به قضاوت داوران، گفت: این کار از جانب هر تیمی باشد اشتباه است، طبیعی است داوران اشتباه می‌کنند و این اشتباهات هم سهوی است. ما باید اجازه دهیم آنها کارشان را انجام دهند، قطعا همانطور که گفتم این اشتباهات سهوی است و انصاف نیست داوران را در این وضعیت این قدر تحت فشار قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد بیانیه‌های متعدد باشگاه‌ها نیز یادآور شد: وقتی یک اتفاقی رخ می‌دهد دیگر کار از کار گذشته و این بیانیه‌ها فقط فوتبال را به حاشیه می‌برد و نمی‌گذارد مسیر طبیعی خود را طی کند.

رضاییان درباره مشکلات مالی تیمش نیز تصریح کرد: ما مشکل مالی نداریم، اما یکسری از تیم‌ها مشکل مالی دارند و همه مانند هم هستند. به نظرم اگر قانون پنجم و ششم توسعه اصلاح نشود و راهکاری اندیشیده نشود فوتبال ما پایان خوشی نخواهد داشت، امیدوارم مجلس شورای اسلامی از ورزش حمایت کند و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ بدهد. این که می‌گویند دولت نباید به باشگاه‌ها کمک کند، پس چه کسی باید کمک کند؟

وی در پاسخ به این پرسش که درآمد باشگاه پارس جنوبی از چه راهی است، عنوان کرد: محل درآمد ما بحث اسپانسر است و هزینه‌های خودمان را از این زمینه تامین می‌کنیم، همینجا از اسپانسرمان هم تشکر می‌کنم، اما صحبت من درباره کمک دولت به کل فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در واکنش به این پرسش که آیا این باشگاه هیچ کمک دولتی دریافت نمی‌کند؟ گفت: طبق قانون پنجم و ششم توسعه مصوبه مجلس شورای اسلامی دولت از هرگونه کمک به باشگاه‌ها منع شده و ما نیز مانند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نمی‌توانیم کمکی دریافت کنیم.

رضاییان در مورد این که آیا درآمد تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ به این باشگاه اختصاص داده شده است یا خیر؟ گفت: خدا را شکر امسال شرایط تبلیغات‌مان بهتر شده و حدود ۵۰۰ میلیون از این طریق به باشگاه‌های ما داده شده است، اما این درآمد بخش کوچکی از هزینه‌های باشگاه‌ها را پوشش می‌دهد. بخش عمده درآمد باشگاه‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی است که هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.