باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در واکنش به اتفاقات دیدار با حفاری اهواز بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی‌پسند، پس از اتفاقات تلخ بازی روز گذشته (جمعه) حفاری اهواز و گیتی پسند که منجر به فحاشی به بازیکنان ملی پوش گیتی پسند، ضرب و شتم بازیکنان و پرتاب نارنجک و ترقه از سوی حفاری اهواز شد باشگاه گیتی پسند در اطلاعیه ای خواستار برخورد با عاملان شد.

در این اطلاعیه آمده است:

«به دور از رفتار حرفه‌ای است که باشگاه حفاری اهواز به خود اجازه می‌دهد برای کسب نتیجه به هر روشی اقدام کند و مسئولان سکوت کنند، آیا بازیکنان ملی‌پوشی که با جان و دل در خدمت تیم ملی هستند و برای بالا رفتن پرچم ملی تلاش می‌کنند زیبنده فحاشی به نوامیس آنها است! استفاده از نارنجک در سالن ورزشی به چه معنی است؟ این زمین مسابقه زمین جنگ است یا رقابت سالم زیر پرچم فیرپلی! خط دهی از روی نیمکت حفاری به هواداران به چه معنی است؟

مطمئناً باشگاه حفاری اهواز فراموش کرده است که دیدار برگشت نیمه نهایی در اصفهان برگزار می‌شود که اینگونه رفتارها را انجام داده است، مگر بازی دور مقدماتی در اصفهان حاشیه‌ای داشته که اجازه چنین رفتارهای داده می‌شود؟ نماینده فدارسیون فوتبال و کمیته انضباطی گویا در خواب زمستانه تشریف دارند که چنین صحنه های زشتی را چشم پوشی می‌کنند.

باشگاه گیتی پسند ضمن محکوم کردن رفتار زشت حفاری اهواز اعلام می‌کند جواب حرکت غیر اخلاقی آنان را در زمین مسابقه و در دیدار برگشت و آن هم در مستطیل ۲۰ در ۴۰ زمین فوتسال بدون حاشیه خواهد داد و از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستاریم برخورد جدی با عاملان حوادث اهواز بکند و نه با محرومیت و جریمه نقدی پاداشی برای حفاری در نظر بگیرد».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.