محمد نصرتی مدافع اسبق تیم‌ملی ایران درباره حذف از جام ملت‌ها و رفتن کارلوس کی‌روش صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نصرتی مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی، فوتبال را کنار گذاشته و مشغول گذراندن دوره های مربی گری است، در مورد حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا، گفت: حقیقتا انتظار این شکست را نداشتم. نه من، بلکه می دانم همه مردم ایران به دنبال یک برد خوب و شیرین بودند و حداقل اینکه فکرش را نمی کردیم در یک بازی اینچنینی و در این سطح، ۳ بر صفر بازنده شویم.

نصرتی اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی انصافا از تمام وجودشان مایه گذاشتند و عملکرد خوبی ارائه کردند اما گاهی اوقات، این طور می شود و هیچ راهی هم نداریم. اگر اشتباهات فردی نبود و بعد از گل اولی که دریافت کردیم، می توانستیم تمرکزمان را حفظ کرده و به بازی برگردیم، خیلی از مسائل حل می شد. متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد تا در ۳۰ دقیقه پایانی بازی، کل داشته های مان در جام ملت های آسیا را از دست بدهیم. واقعا سخت است در این شرایط، در مورد وضعیت تیم ملی و بازیکنان حرفی بزنیم. امیدوارم گذشت زمان شرایطی را فراهم کند که هضم این شکست برای مان آسان تر شود.

نصرتی در مورد خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی نیز گفت: من در جایگاهی نیستم که بتوانم در این مورد نظر بدهم. بالاخره کی روش در ایران ۸ سال کار کرده و طبیعتا مخالف و موافقان زیادی داشت ولی من امیدوارم اتفاقاتی که امروز می افتد و حرف هایی که می زنیم، باعث پشیمانی مان در آینده نشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )