یکی از مدیران پیشین تیم العربی قطر به شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، احمد العمادی به دنبال شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن و عدم راهیابی به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: ایران با وجود برخی انتظارها و نامزدی قهرمانی این رقابت‌ها شکست را پذیرا شد و من دلیل آن را غیبت تاثیرگذار مهدی طارمی در خط حمله این تیم می‌دانم.

این عضو هیئت‌مدیره پیشین تیم العربی قطر ادامه داد: تمام کارها و سرعت ژاپنی‌ها همانند ماشین دیزلی کار می‌کرد و مهارشان سخت بود.

احمد العمادی درباره رویارویی تیم‌های ملی فوتبال قطر و امارات در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا نیز گفت: از نظر فنی معتقد هستم تیم ملی فوتبال قطر از آغاز جام ملت‌های آسیا برتر از امارات بوده و حریف دچار مشکلاتی در خط میانی است. امارات در این رقابت‌ها به شدت کمبود عمر عبدالرحمن را احساس کرد. از سویی قطر از سطح فنی بسیار خوبی برخوردار است و صادقانه بگویم فکر نمی‌کردم به نیمه‌نهایی برسیم. قطر تیم جوانی است که تجربه کمتری نسبت به بسیاری از تیم‌ها دارد. این تیم با عزم و روحیه خود توانست بر شرایط غلبه کند و می‌تواند به فینال جام ملت‌ها هم برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.