کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان تیم ملی با بیان این که بازیکنان تیم ملی از باخت برابر ژاپن شرمنده شده‌اند، گفت: نمی‌دانم چه بگویم. تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از شکست تیم ملی برابر ژاپن اظهار کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما شرمنده مردم شدیم. تمرکزمان را از دست دادیم. همان بازیکنی که ما نسبت به حرکتش معترض بودیم توپ را برداشت و پاس گل داد.

او درباره اینکه آیا ایران روی اشتباه و بی تجربگی بازیکنان خودش گل خورد؟ گفت: این طور نیست. بازیکنان ما نسبت به حرکت بازیکن ژاپن معترض بودند. همه بازیکنان روی سر داور ریختند و بعد هم آن بازیکن گل زد.

دروازه‌بان ایران درباره از دست رفتن رویای قهرمانی افزود: واقعاً حیف شد. شرمنده مردم شدیم. نمی‌دانم چه بگویم.

او در واکنش به اینکه در این دوره از رقابت‌ها دیدار رده‌بندی برگزار نمی‌شود و امسال رنج بازی برای کسب مقام سوم هم وجود ندارد، گفت: متاسفانه رده‌بندی نیست. واقعاً ناراحت هستیم. نیت ما قهرمانی بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )