کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یکی از کارشناسان شبکه فاکس اسپورتس معتقد است شاید تیم ملی ژاپن مقابل ایران از همان تاکتیک بازی با عربستان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در شهر العین امارات به مصاف ژاپن می رود.

«روشن رای» کارشنا سنگاپوری شبکه فاکس اسپورتس درباره این مسابقه نوشت: «یکی از موارد چشمگیر تیم ایران توانایی آنها برای کنترل ضد حملات و قدرت پرسینگ است. باید یک رویارویی شگفت انگیز با ژاپن باشد؛ تیمی که ممکن است تاکتیک مشابه به بازی با عربستان را برای این مسابقه انتخاب کند.»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی مقابل عربستان بازی تدافعی را به نمایش گذاشت و مالکیت توپ در آن مسابقه به شکل قابل توجهی در اختیار عربستان بود اما ژاپنی ها در نهایت با یک گل پیروز شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.