کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

میزبان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در مرحله نیمه نهایی برابر قطر قرار می‌گیرد به منظور پیشگیری از حضور هواداران تیم قطر کلیه بلیط‌های مسابقه را خریداری کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و قطر در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار می شود که ظرفیت این ورزشگاه ۴۰ هزار نفر است. پیش از این ۲۵ هزار بلیط این بازی فروخته شد که البته بخش قابل توجهی از آن به هواداران تیم ملی امارات اختصاص داشت.

میزبان رقابت‌ها ۱۵ هزار بلیط باقیمانده را نیز خریداری کرده و به شکل رایگان از طریق باشگاه‌ها بین هواداران تیم ملی امارات توزیع نموده است. بر این اساس، طرفداران تیم ملی قطر خصوصاً فوتبال دوستان عمانی و کویتی امکان حضور در ورزشگاه را پیدا نمی‌کنند و کشور میزبان جو حاکم بر استادیوم را به طور کامل در اختیار خواهد داشت.

تلاش قطری‌ها از روز گذشته برای خرید بلیط این مسابقه بی نتیجه بوده و تنها سهمیه قانونی به هواداران این تیم اختصاص یافته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.