کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ملی پوش سابق کشورمان گفت: هرچند ژاپن هنوز در جام ملتهای آسیا بازیها و نتایج خوبی نداشته است، اما نباید این تیم را دست کم گرفت.

رضا حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ژاپن در این سری از مسابقات ملتهای آسیا چهره یک تیم قدرتمند را نداشته اما این که بگویند این تیم، تیمِ گذشته نیست را قبول ندارم. ژاپن همیشه ژاپن است و هرگز نباید این تیم را دست کم گرفت.

وی افزود: ایران در دیدار گذشته با قاطعیت چین را شکست داد و این نتیجه نباید باعث ایجاد غرور بین بازیکنان ما شود. ژاپن یک تیم کاملا حرفه‌ای است و دست کم گرفتن آن عواقب جبران ناپذیری برای ما خواهد داشت. تا این مرحله بالا آمدیم و خیلی حیف است در این مرحله حذف شویم و به فینال نرسیم.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: در ۵ بازی گذشته با تیم های درجه یک آسیا دیدار نداشتیم و سخت ترین حریفی که مقابل ما بازی کرد عراق بود که قدری تیم ما را به چالش کشید. بعد از آن بازی سردار آزمون مصاحبه کرد و گفت؛ «اگر به پیروزی نیاز داشتیم جور دیگری بازی می کردیم». روی سخن من با سردار آزمون و دیگر ملی پوشان است که امروز روزی است که شما باید «جور دیگر»ی بازی کنید چون به پیروزی نیاز داریم. آن هم مقابل تیمی مثل ژاپن که خود از قطب های بزرگ فوتبال آسیا است.

مدافع سابق تیم ملی در ادامه بیان داشت: یک سخن دیگر هم با سردار آزمون دارم. سردار بازیکن بزرگی است و خوب هم برای تیم ملی گل می زند، اما احساس می کنم خیلی وقت ها قدر موقعیتهایی که نصیبش می شود را نمی داند. همه مهاجمان باید بدانند موقعیت هایی که نصیبشان می شود حاصل تلاش و زحمت ۱۰ بازیکن دیگری است که پشت سر شان بازی می کنند و هدر دادن موقعیت های گل یعنی هدر دادن زحمات ۱۰ بازیکن دیگر.

حسن زاده بیان داشت: امیدوارم در این بازی روی بد فوتبال خودش را به ما نشان ندهد و بتوانیم با پیروزی بر ژاپن راهی فینال شویم. شاید این بازی برای ما سخت تر از فینال باشد. اگر ژاپن را ببریم در فینال شانس خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )