کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ملی پوش تیم ژاپن اظهار داشت: باید همه حواس مان را معطوف این بازی کنیم و این را می‌دانیم که بازی بسیار سختی مقابل ایران پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، «واتارو اندو» بازیکن تیم ملی ژاپن پیش از دیدار مقابل تیم ملی ایران اظهار داشت: خوشبختانه امروز تیم ما به نیمه نهایی این مسابقات رسیده است و من فکر می‌کنم شرایط خیلی خوبی برای بازی مقابل ایران داریم.

ملی پوش ژاپن اضافه کرد: در سه روز گذشته تمرینات خوبی برای این بازی پشت سر گذاشتیم و باید بر روی این بازی که بازی بزرگ و سختی است تمرکز کنیم.

مدافع تیم ملی ژاپن تصریح کرد: ایران و ژاپن بازی‌های خوبی در جام جهانی انجام دادند و حالا فکر می‌کنم وقت مصاف این دوتیم رسیده است.

وی افزود: می دانیم ایران تیمی پرقدرت است. این بازی برای ما بسیار سخت است و به خوبی این موضوع را می دانیم.

اندو تصریح کرد: ما باید در بازی ابتدا توپ گیری کنیم و برای این توپ‌ها بهترین شیوه را انتخاب کنیم. می‌دانیم حریف قدرتمندی داریم و که استقامت بالایی دارد. آنها هر وقت هم صاحب توپ می شوند از پاس های کوتاه و بلند زیادی استفاده می کنند که کار را سخت می کند. اما به هر حال می‌خواهیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

مدافع ملی پوش ژاپنی گفت: ایران در خط حمله هم بازیکنان خطرناکی دارد که فردا باید آنها را هم مهار کنیم.

اندو در پایان با اشاره به نتایج این تیم در جام حهانی روسیه گفت: پس از بازی‌های مان در روسیه حس بد و تاسف آور دارشتیم که چرا بهتر نتیجه نگرفتیم و یکسری اشتباهات فردی داشتیم. در تیم ملی فعلی هم بازیکنانی اضافه شده‌اند که همگی در کنار هم یاد می گیریم تا بیشتر تجربه کسب کنیم و به نتیجه برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.