کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به مصاحبه تندی که سرمربی تیم ملی فردای دریافت پاداش از این وزارتخانه انجام داده بود گفت: فعلا صلاح نیست به این موضوع ورود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی ظهر امروز و پس از برگزاری نشست تشریح فعالیت های ورزش در چهل سالگی انقلاب به پرسش هایی در مورد اتفاقات روز ورزش پاسخ داد که یکی از آنها مصاحبه تند کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود.

داورزنی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که «شب اهدا پاداش وزارت ورزش به اعضای تیم ملی چه اتفاقی افتاد که کی روش فردای همان روز تندترین مصاحبه را علیه وزیر ورزش انجام داد؟» گفت: الان زمان خوبی برای ورود به این بحث ها نیست. من هم صلاح نمی دانم که در این مورد اظهار نظری داشته باشم. همه باید تلاش کنیم با وحدت و اتحادی که ایجاد شده است به تیم ملی کمک کنیم که ان شالله روز ۱۲ بهمن همزمان با آغاز دهه فجر جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد. ما صلاح نمی دانیم به این مباحث ورود کنیم شما هم ورود نکنید!

منتظر استعلام از مجلس هستیم

وی در مورد تعیین تکلیف برخی انتخابات فدراسیون ها که به دلیل بازنشسته بودن روسای هیات ها به تعویض افتاده است گفت: ما آمادگی برگزاری مجامع را داریم اما باید مجلس تکلیف روسای بازنشسته را مشخص کند. براساس اساسنامه ای که وجود دارد روسای هیات ها شامل قانون منع به کار گیری بازنشسته می شوند و طبق نظر دوستان باید این اساسنامه اصلاح شود. ما زا مجلس استعلام گرفته ایم که پاسخ مستندی داشته باشیم. به محض اینکه این مشکل حل شود انتخابات فدراسیون ها را برگزار خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )