کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پنج هزار هوادار برای تماشای دیدار ایران و عمان خود را به ورزشگاه محمد بن‌زاید رسانده‌اند.

به گزارش ایسنا، درحالی که کم‌تر از یک ساعت به آغاز دیدار ایران و عمان زمان باقی مانده است، کم‌تر از پنج هزار نفر که بیش‌تر آن‌ها عمانی هستند خود را به ورزشگاه محمد بن‌زاید رسانده‌اند تا دیدار ایران برابر عمان را از نزدیک تماشا کنند.

با وجود این که مربیان دو تیم موانع لازم برای گرم کردن بازیکنان را درون زمین قرار داده‌اند، اما مسوولان مسابقه در حال آبیاری چمن هستند تا زمین هرچه بیش‌تر برای مسابقه آماده شود.

از بلندگوی‌های ورزشگاه موزیک‌هایی پخش می‌شود و گاهی گوینده ورزشگاه با لهجه غلیظ و زبان فارسی تلاش می‌کند هوادارن حاضر را به تشویق کردن تیم محبوب خود دعوت کند.

با وجود این که تعداد ایرانی‌ها کم‌تر از عمانی‌هاست اما صدای تشویق «ایران - ایران» بیش‌تر شنیده می‌شود.

دمای هوای شهر ابوظبی هم‌اکنون ١٩ درجه سانتیگراد بالای صفر است و بادی ملایم در حال وزیدن است.

علیرضا بیرانوند به همراه پیام نیازمند و امیر عابدزاده زودتر از سایر بازیکنان وارد زمین شدند تا خود را گرم کنند. آن‌ها به محض ورود به زمین به شدت توسط هواداران تشویق شدند. البته دقایقی بعد از سه دروازه‌بان ایران، دروازه‌بانان عمان برای گرم کردن به زمین آمدند.

زمانی که بازیکنان در حال گرم کردن بودند، از نمایشگرهای ورزشگاه تصاویر دیدار ایران و عراق پخش می‌شد.

با خروج بازیکنان از زمین، بازی نور و پخش موسیقی در دستور کار مسئولان ورزشگاه محمد بن‌زاید قرار گرفت.

بعد از مراسم آغازین بازی و قطع شدن صدای موسیقی، صدای تشویق «ایران» شنیده شد.

بعد از اعلام پنالتی توسط داور مسابقه به سود عمان، هیچ اعتراضی از سوی نیمکت ایران انجام نشد.

با مهار پنالتی توسط بیرانوند، تمام ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه او را تشویق کردند.

پس از مهار پنالتی عمانی‌ها، صدای تشویق «ایرانی با غیرت» در ورزشگاه طنین انداز شد.

زمانی که پنالتی برای یاران عمان گرفته شد و بیرانوند خود را برای مهار پنالتی آماده می‌کرد، سردار آزمون که پشت سر زننده پنالتی قرار داشت، با حرکات دست به دروازه‌بان ایران اشاره می‌کرد که بازیکن عمان ضربه خود را به کدام سمت خواهد زد.

در دقیقه ۱۵ بازی، پس از پا به توپ شدن بازیکن عمان، کی‌روش با فریاد از کنار زمین از اشکان دژاگه می‌خواست اجازه حرکت به بازیکن عمان را ندهد.

کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران مداوم با مارکار آقاجانیان صحبت و سپس به کنار خط می‌آید و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کند. کی‌روش حتی چند بار از محوطه فنی خود خارج شد که موجب تذکر داور چهارم گردید.

از دقیقه ٢٨ بازی ، مهدی ترابی، کنعانی زادگان و سامان قدوس به محوطه مخصوص کنار زمین آمدند تا خود را گرم کنند.

با گلزنی علیرضا جهانبخش، همه به گوشه‌ای از زمین رفتند و خوشحالی کردند. نکته جالب حضور آنها در مقابل هواداران عمانی بود.

از دقیقه ٣۵ بازی تشویق ایسلندی در دستور کار هواداران ایرانی قرار گرفت.

مجدد بعد از گل دوم ایران که توسط اشکان دژاگه به ثمر رسید، سفیدپوشان ایران به سمت جایگاهی رفتند که هواداران عمانی مستقر بودند و حلقه شادی تشکیل دادند.

در اوایل نیمه دوم بازی، زمانی که بازی به دلیل مصدومیت بازیکن عمان متوقف شد، کی‌روش وحید امیری را فراخواند و نکاتی را به او گوشزد کرد.

از کنار زمین توسط کی‌روش دائما دستوراتی به داخل زمین منتقل می‌شد مبنی بر اینکه بازیکنان سعی در کنترل بازی داشته باشند. سرمربی تیم ملی این نکته را بارها با حرکات دست به بازیکنانش اشاره می‌کرد.

با سوت پایان بازی، همه بازیکنان در میانه میدان جمع شدند تا با یکدیگر خوش‌وبش کنند. ملی‌پوشان ایران هم به سمت جایگاه هواداران ایرانی رفتند و با آنها خوشحالی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.