کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا امروز با تیمی بازی دارد که بیشترین عملکرد را روی ارسال ضربات کرنر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال عمان با استفاده از قانون صعود بهترین تیم سوم گروه و به لطف یک پیروزی مقابل ترکمنستان در مقابل پذیرفتن دو شکست، حکم صعود به مرحله حذفی جام ملتهای آسیا را به دست آورد تا امشب حریفی سخت کوش باشد برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات.

با بررسی آمارهای کلی این مسابقات در مرحله گروهی، تنها عنوان بهترین که به حریف امشب تیم ملی ایران رسید، عنوان بیشترین ضربه کرنر بود. عمانی‌ها در ۳ دیدار گذشته شان ۲۷ بار ضربه کرنر زدند تا دارای بیشترین کرنر در مرحله گروهی این مسابقات باشند. نزدیک ترین تیم به عمان در زدن ضربات کرنر، استرالیا بود که ۲۴ کرنر داشت.

بازیکنان تیم عمان ۴ بار در بازیهای گروهی موفق به گلزنی شدند که این ۴ گل توسط ۴ بازیکن مختلف زده شده است و این تیم بازیکن ۲ گله یا بیشتر ندارد. و در مقابل آن ۴ بار هم گل خوردند. آنها به طور متوسط ۵۴درصد مالکیت توپ در هر بازی داشتند و از این حیث نهمین تیم برتر حاضر در مسابقات هستند.

عمانی‌ها در ۳ بازی گذشته شان ۲۸ بار اقدام به شوتزنی به سمت دروازه حریف کرده‌اند که تنها ۷ شوت آنها داخل چارچوب بوده است.

بازیکنان تیم عمان در مجموع بازیهای گذشته شان ۳۵ بار مرتکب خطا شده و ۶ کارت زرد از داوران گرفته‌اند. همچنین بازیکنان این تیم در ۳ بازی گذشته شان ۴ بار در تله آفساید تیم های حریف گرفتار شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.