کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک دفاعی تیم ملی معتقد است داور ازبکستانی دیدار ایران و عراق دو پنالتی را برای ایران نگرفته است.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی پس از دیدار ایران و عراق و تساوی دو تیم اظهار کرد: ما خوب بازی را آغاز کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم. داور می‌توانست یک یا دو پنالتی برای ما بگیرد اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد. خدا را شکر می‌کنم که به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کردیم.

وی ادامه داد: بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم و دو تیم فیزیکی بازی می‌کردند. اگر موقعیت ما در ابتدای بازی به گل تبدیل می‌شد، کار راحت‌تر پیش می‌رفت. امیدوارم بازی بعدی با تمام تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به راحتی به یک‌چهارم نهایی صعود کنیم.

چشمی درباره جدال بر سر سرگروهی در گروه چهارم تصریح کرد: ما تلاشمان را کردیم و عراق هم طبیعی بود که برای صدرنشینی به زمین بیاید. به هر حال بازی به‌گونه‌ای پیش رفت که دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند و در پایان هم کار با صدرنشینی ایران خاتمه یافت.

هافبک دفاعی تیم ملی درباره داوری ایرماتوف در این دیدار تصریح کرد: اگر صحنه برخورد توپ با دست صفا هادی را کنار بگذاریم، شوت من که باز هم به دست مدافع عراق برخورد کرد، قطعا پنالتی بود و نمی‌دانم چرا علی‌رغم مشورت با داور پشت دروازه به نفع ما سوت نزد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.