تیم ملی فوتبال کره جنوبی با برتری مقابل چین، به عنوان صدرنشین گروه C به جمع ۱۶ تیم پایانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ دیدارهای پایانی مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در گروه C از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) برگزار شد که نتایج این دو مسابقه به شرح زیر است:

* چین صفر - کره جنوبی ۲گل‌ها: اوی‌جوهوانگ (۱۴ - از روی نقطه پنالتی) و کیم مین‌جائه (۵۱)اخطار: ژائو ژوری، ژانگ چنگ‌دونگ، ژانگ لیپنگ و گائو لین از چین

* قرقیزستان ۳ - فیلیپین یکگل‌ها: ویتالی لوکس (۲۴، ۵۱ و ۷۷) برای قرقیزستان و استفان شروک (۸۰) برای فیلیپیناخطار: تامیرلان کوزوبائف، فرهات موسابکوف و ادگار برنهارت از قرقیزستان و استفان پالا، آلوارو سیلوا و لوک وودلند از فیلیپین

با این نتایج، تیم ملی کره جنوبی با کسب ۹ امتیاز صدرنشین گروه C مسابقات شد و در دور یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌های A، B و F می‌رود. چین هم که با ۶ امتیاز و کسب رتبه دوم گروه به جمع ۱۶ تیم پایانی مسابقات رسید، مقابل تیم دوم گروه B یعنی تایلند صف‌آرایی می‌کند. قرقیزستان هم که با ۳ امتیاز به جایگاه سوم جدول این گروه رسید، باید منتظر عملکرد سایر تیم‌های سوم سایر گروه‌ها باشد تا ببیند می‌تواند به دور یک‌هشتم نهایی برسد یا خیر.

جدول رده‌بندی گروه C مسابقات جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

نتایج دیدارهای گروه C رقابت‌ها در زیر آمده است:

دور اول

چین ۲ - قرقیزستان یک کره جنوبی یک - فیلیپین صفر

دور دوم

فیلیپین صفر - چین ۳ قرقیزستان صفر - کره جنوبی یک

دور سوم

چین صفر - کره جنوبی ۲ قرقیزستان ۳ - فیلیپین یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.